De ervaring heeft geleerd dat wij onze zorgkwaliteit uitsluitend kunnen waarborgen als er sprake is van goede communicatie en onderling vertrouwen. In de praktijk wordt Nederlands en Engels gesproken. Wij ontvangen u graag als patiënt in onze praktijk op als u bereid bent aan de volgende voorwaarden te voldoen:
- U wordt geacht zich in het Nederlands of Engels uit te kunnen drukken, of iemand mee te nemen die voor u kan vertalen.
- https://www.allesoverhetgebit.nl/alles-over-kosten-en-vergoedingen/tarieven-en-codes
- De tandartsrekening is opgebouwd uit de verschillende prestaties die tijdens een behandeling hebben plaatsgevonden. Op de rekening staat elke prestatie omschreven met een UPT-code. Aan elke UPT-code is een tarief gekoppeld dat is vastgesteld door de NZa. Via Infomedics ontvangt u en/of – indien u verzekerd bent – uw verzekering van ons de gespecificeerde rekening. U leest meer over UPT-codes op: https://www.nza.nl/documenten/vragen-en-antwoorden/de-rekening-van-de-tandarts-mondhygienist-of-orthodontist . Wij adviseren u van tevoren uw tandartsenpolis er op na te slaan om te zien wat u vergoed krijgt. Dit voorkomt nare verrassingen achteraf.
Bekijk hier een voorbeeld factuur. - Afspraken die door u verzet of geannuleerd worden, dienen 48 uur van tevoren telefonisch doorgegeven te worden. Het niet tijdig annuleren van afspraken heeft tot gevolg dat wij u een bedrag van €15,- per geplande behandelunit (1 unit = 10 min) voor de gereserveerde kamer/stoel en personeelskosten in rekening kunnen brengen (deze zijn niet te declareren bij de verzekeraar).