Huisregels

De ervaring heeft geleerd dat wij onze zorgkwaliteit uitsluitend kunnen waarborgen als er sprake is van goede communicatie en onderling vertrouwen. In de praktijk wordt Nederlands en Engels gesproken. Wij ontvangen u graag als patiënt in onze praktijk op als u bereid bent aan de volgende voorwaarden te voldoen:

  • U wordt geacht zich in het Nederlands of Engels uit te kunnen drukken, of iemand mee te nemen die voor u kan vertalen.
  • https://www.allesoverhetgebit.nl/alles-over-kosten-en-vergoedingen/tarieven-en-codes
  • De tandartsrekening is opgebouwd uit de verschillende prestaties die tijdens een behandeling hebben plaatsgevonden. Op de rekening staat elke prestatie omschreven met een UPT-code. Aan elke UPT-code is een tarief gekoppeld dat is vastgesteld door de NZa. Via Infomedics ontvangt u en/of – indien u verzekerd bent – uw verzekering van ons de gespecificeerde rekening. U leest meer over UPT-codes op: https://www.nza.nl/documenten/vragen-en-antwoorden/de-rekening-van-de-tandarts-mondhygienist-of-orthodontist . Wij adviseren u van tevoren uw tandartsenpolis er op na te slaan om te zien wat u vergoed krijgt. Dit voorkomt nare verrassingen achteraf.
    Bekijk hier een voorbeeld factuur.
  • Afspraken die door u verzet of geannuleerd worden, dienen 48 uur van tevoren telefonisch doorgegeven te worden. Het niet tijdig annuleren van afspraken heeft tot gevolg dat wij u een bedrag van €15,- per geplande behandelunit (1 unit = 10 min) voor de gereserveerde kamer/stoel en personeelskosten in rekening kunnen brengen (deze zijn niet te declareren bij de verzekeraar).